Komunikaty dla studentów
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
I tura rejestracji na kursy zmienne ogólnouczelniane
Informujemy, że 1 czerwca 2023 r. o godzinie 14:00 rozpocznie się I tura rejestracji na kursy zmienne ogólnouczelniane realizowane w semestrze zimowym w roku akademickim 2023/2024. Tura będzie trwała do 07.06.2023 r. do godziny 23:59.
Zapisy na zajęcia z wychowania fizycznego w semestrze letnim 2022/2023
Studium Wychowania Fizycznego i Sportu pragnie poinformować, iż zapisy na zajęcia z Wychowania Fizycznego w semestrze letnim 2022/2023 odbędą się poprzez rejestrację internetową w terminie od 27.02.2023 do 05.03.2023 – rozpoczęcie zapisów godz. 8:00 w dniu 27.02.2023...
UWAGA – AKTUALIZACJA TERMINÓW! Elektroniczna rejestracja na przedmioty w semestrze letnim 2022–2023
Szanowni studenci 2 i 3 roku lic. prosimy o dokonanie rejestracji elektronicznej na przedmioty realizowane w semestrze letnim 2022/2023 w wyznaczonych terminach: 1. Dla 3 roku (licencjat), na przedmiot Warsztat krytyczny: kod rejestracji wsWar.Kry_L_22/23 tytuł...
Badania ankietowe
W dniach od 27 stycznia do 19 lutego br. w Uniwersytecie Opolskim będą realizowane badania ankietowe dotyczące oceny nauczycieli akademickich według Procedury SDJK-O-U8 (Ocena nauczycieli akademickich dokonywanej przez studentów). Ocena nauczycieli akademickich...
Centrum Wsparcia Psychologiczno-Terapeutycznego w Opolu
jest miejscem, do którego mogą zgłosić się studenci i pracownicy Uniwersytetu Opolskiego. Powstało z myślą o osobach, które szukają równowagi w życiu, znalazły się w trudnej sytuacji, chciałyby zadbać o swoje zdrowie psychiczne… link do strony
Praca dyplomowa i ukończenie studiów
- Harmonogram dyplomowania w roku akademickim 2022/2023
- Zasady przygotowania i archiwizacji prac dyplomowych w UO – Zarządzenie Rektora UO nr 81/2021 z dnia 17 maja 2021 r.
- Procedura procesu dyplomowania w Uniwersytecie Opolskim
- Wzór strony tytułowej pracy dyplomowej
- Informacji o opłatach i innych dokumentach
- Instrukcja dla studentów – archiwizacja pracy w APD
- Instrukcja dla promotorów i recenzentów – archiwizacja prac dyplomowej w APD
- Instrukcja dla przewodniczących i członków komisji – protokół egzaminu dyplomowego w APD
Wzory podań
- Podania o zwolnienie / rozłożenie opłat
- Podanie o zmianę promotora pracy dyplomowej
- Podanie o powtarzanie semestru
- Podanie o indywidualną organizację studiów
- Podanie o urlop dziekański
- Podanie o wpis warunkowy i powtarzanie przedmiotu
- Zezwolenie na przebywanie w pracowni
- Procedura zwrotu całości lub części opłaty za czesne
- Upoważnienie do odbioru dyplomu przez osobę trzecią
- Oświadczenie przetwarzanie danych przy zdalnych zal., egzam.
- Podanie o wydanie odpisu dyplomu w j. obcym
- Podanie o zwrot opłat za legitymację
- Podanie o zwrot opłaty za dyplom
- Oświadczenie wplacajacego nie będącego studentem – zwrot za legitymację / dyplom
Regulaminy
- ZASADY KORZYSTANIA Z PRACOWNI ARTYSTYCZNYCH – określone w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 wśród pracowników, studentów i słuchaczy Uniwersytetu Opolskiego.
- Regulamin studiów
- Biblioteka główna – regulamin udostępniania zbiorów, cennik, udostępnianie zbiorów elektronicznych
- Statut Uniwersytetu Opolskiego
- Regulamin korzystania z szafek studenckich na Wydziale Sztuki UO
- Regulamin rejestracji na przedmioty ogólnouczelnianie do wyboru
- Regulamin rejstracji na lektoraty
- Regulamin przyznawania stypendium artystycznego Achima Gabora
Regulaminy pracowni Wydziału Sztuki UO
Informacje dla cudzoziemców
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.