Komunikaty dla studentów
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Godziny otwarcia budynku Wydziału Sztuki w okresie Świąteczno-Noworocznym
23.12.2022 – budynek czynny 13:00–22:00 24.12.2022 – 26.12.2022 – budynek nieczynny 27.12.2022 – 30.12.2022 – budynek czynny 13:00–22:00 31.12.2022 budynek czynny 8:00–14:00 01.01.2023 – budynek nieczynny 06.01.2023 – budynek nieczynny
Druga tura rejestracji na kursy zmienne ogólnouczelniane
Przypominamy, że dnia 03.10.2022 o godz. 11.00 rozpoczyna się II tura rejestracji na kursy zmienne ogólnouczelniane, na semestr zimowy 20222/23. Tura ta będzie trwała do 10.10.2022r. do godz. 23:30.
Rejestracja na przedmioty do wyboru w sem. zimowym 2022/23 dla 2, 3 roku lic i 2 roku mgr
1. Rejestracja dla 2 roku (licencjat) na semestr 3, zimowy 2022/23 na przedmioty do wyboru prowadzącego zajęcia z Malarstwa, Rysunku, Grafiki, Rzeźby: Kod rejestracji: wsM3R3G3R3-2022/23z Nazwa rejestracji: Rejestracja WS UO Mal3; Rys3; Gra3; Rze3 EA lic II rok sem3...
Harmonogram egzaminów w semestrze letnim w roku 2021/22
Harmonogram egzaminów w semestrze letnim w roku 2021/22 Kierunek: EDUKACJA ARTYSTYCZNA W ZAKRESIE SZTUK PLASTYCZNYCH I i II stopień Rok Przedmiot Prowadzący I termin 25.06-08.07.2022 (data / godzina / sala / forma egzaminu) II termin (poprawkowy) 01-14.09.2022...
Centrum Wsparcia Psychologiczno-Terapeutycznego w Opolu
jest miejscem, do którego mogą zgłosić się studenci i pracownicy Uniwersytetu Opolskiego. Powstało z myślą o osobach, które szukają równowagi w życiu, znalazły się w trudnej sytuacji, chciałyby zadbać o swoje zdrowie psychiczne… link do strony
Praca dyplomowa i ukończenie studiów
- Harmonogram dyplomowania w roku akademickim 2022/2023
- Zasady przygotowania i archiwizacji prac dyplomowych w UO – Zarządzenie Rektora UO nr 81/2021 z dnia 17 maja 2021 r.
- Procedura procesu dyplomowania w Uniwersytecie Opolskim
- Wzór strony tytułowej pracy dyplomowej
- Informacji o opłatach i innych dokumentach
- Instrukcja dla studentów – archiwizacja pracy w APD
- Instrukcja dla promotorów i recenzentów – archiwizacja prac dyplomowej w APD
- Instrukcja dla przewodniczących i członków komisji – protokół egzaminu dyplomowego w APD
Wzory podań
- Podania o zwolnienie / rozłożenie opłat
- Podanie o zmianę promotora pracy dyplomowej
- Podanie o powtarzanie semestru
- Podanie o indywidualną organizację studiów
- Podanie o urlop dziekański
- Podanie o wpis warunkowy i powtarzanie przedmiotu
- Zezwolenie na przebywanie w pracowni
- Procedura zwrotu całości lub części opłaty za czesne
- Upoważnienie do odbioru dyplomu przez osobę trzecią
- Oświadczenie przetwarzanie danych przy zdalnych zal., egzam.
- Podanie o wydanie odpisu dyplomu w j. obcym
- Podanie o zwrot opłat za legitymację
- Podanie o zwrot opłaty za dyplom
- Oświadczenie wplacajacego nie będącego studentem – zwrot za legitymację / dyplom
Regulaminy
- ZASADY KORZYSTANIA Z PRACOWNI ARTYSTYCZNYCH – określone w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 wśród pracowników, studentów i słuchaczy Uniwersytetu Opolskiego.
- Regulamin studiów
- Biblioteka główna – regulamin udostępniania zbiorów, cennik, udostępnianie zbiorów elektronicznych
- Statut Uniwersytetu Opolskiego
- Regulamin korzystania z szafek studenckich na Wydziale Sztuki UO
- Regulamin rejestracji na przedmioty ogólnouczelnianie do wyboru
- Regulamin rejstracji na lektoraty
- Regulamin przyznawania stypendium artystycznego Achima Gabora
Regulaminy pracowni Wydziału Sztuki UO
Informacje dla cudzoziemców
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.